Zásady ověřování zákaznických recenzí

Na této stránce uvádíme recenze zákazníků k našim produktům a službám. Záleží nám na důvěryhodnosti zpětné vazby, a proto níže uvádíme, zda a jak recenze ověřujeme:

Jak ověřujeme pravost recenzí:
Recenze u nás mohou přidávat pouze zákazníci, kteří skutečně provedli objednávku prostřednictvím našeho e-shopu a zboží jim bylo doručeno. Po dokončení nákupu je zákazník automaticky vyzván k hodnocení prostřednictvím e-mailu odeslaného z našeho systému Shoptet. Tento systém umožňuje propojit recenzi s konkrétní objednávkou a zaručuje tak, že hodnocení pochází od skutečných kupujících.

Zásady zveřejňování recenzí:
Všechna hodnocení zveřejňujeme bez úprav jejich obsahu, pokud neporušují zásady slušné komunikace nebo právní předpisy (např. obsahující vulgarismy, hanlivé či nepravdivé údaje apod.). Nezveřejňujeme falešné nebo záměrně zkreslené recenze. Neposkytujeme odměny za hodnocení, pokud ano, je taková recenze vždy označena jako sponzorovaná.

Účel zveřejnění recenzí:
Cílem je poskytnout ostatním zákazníkům objektivní přehled o zkušenostech jiných nakupujících a pomoci při rozhodování. Zveřejňujeme jak pozitivní, tak i negativní recenze, protože férovost a transparentnost jsou pro nás klíčové.